Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Brett Veinotte pracoval v soukromém vzdělávání posledních 10 let v nejrůznějších aktivitách. Jako zakladatel podcastu School Sucks každý týden mluví o svých objevech o americkém školském systému k tisícům posluchačům. Nyní je také viceprezidentem společnosti zabývající se doučováním a vzdělávacím poradenstvím v New Hampshire. Ke státnímu školství napsal svůj postřeh:

"V roce 2005 jsem začal zkoumat tzv. „selhání“ státního školského systému, jak a proč „selhává“, a následné dalekosáhlé důsledky. Jakmile jsem pochopil historii a záměry státního školství, uvědomil jsem si, že je to selhání jen pro ty, kteří si myslí, že jeho účelem je osvícení. Když ale pochopíme, že mezi těmito záměry bylo formování, hendikepující indoktrinace a kontrola, musíme uznat jeho úspěch."

0 0
možnosti
Foto

Pane poslanče, nedokážu z textu posoudit Váš názor na inklusi . Bohužel myslím, že to je cesta , která vede v našem školství do pekela výsledky jste právě popsal. Zaměřujeme se na na nepřizpůsobivé děti, na ty co se odmítají učit, vlastně na ty kteří neposunou tuto společnost dál, ale zpět. Rodiče nadaných dětí, hledají cesty , jak se vyhnout školám, které přijímají takovéto žáky i za cenu , že budou někam dojíždět a nebo za to platit. Když někdo odmítá pravidla, když se nechce učit, dělá při hodinách (čurbes - což je slabé slovo) , při vyučování totálně narušuje hodinu a jeho schopnosti neodpovídají, nepatří do běžné školy, to není segregace !!!!! A ́t se Vám to líbí nebo ne, tím poškozuje TY, kteří o vzdělání stojí a rodiče jsou nuceni volit školy, kde se tomu vyhnou. Smůlu má nadané dítě, které ze sociálně slabé rodiny, kde na to rodiče nemají čas nebo finance. Dnes máme 6000 asistentů ve školách, nepamatuji se, že by za mé školní docházky něco takového bylo . Co takovéto děti v těch běžných školách dělají ??? Jak se pak přizpůsobí běžnému životu, když už v téhle době potřebují vodění za ručičku? Když chodil do základky můj syn bylo jich 30 ve třídě a učitelka byla jedna, žádná asistentka. Něco je špatně a jedno dodám školství v České republice jde od 10 k 5. Nezmění to přidání peněz. Pak taky nelze stejně hodnootit učitele tělocviku a učitele fyziky, matematiky ve výrobní sféře nejsou také stejně hodnceni všcihni . Nejdřív ať učitelé předvedou co jsou schopni děti naučit a pak jim přidáme . Nebo vy nejdřív berete výplatu a pak teprva konáte práci ??? A, že společnost nehodnotí tuto profesi pozitivně a zamýšlí se někdo proč ???? Asi třeba vyučující neumí učit matematiku, a technické předměty, ale chyba není jen v dětech. Snížení laťky nás dál neposune. Neuči se děti logicky myslet, ale memorovat a to je chyba , nebo to je snad záměr. Jo hlupákům se dobře vládne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 22,12
  • Průměrná čtenost 663x
Poslanec poslanecké sněmovny parlamentu za Hnutí ANO, zlínský kraj. Člen hospodářského výboru, člen komise pro odposlechy a komise pro hybridní hrozby. Intenzivně se věnuji oblastem amatérského i profesionálního sportu, kultury a sociálního prostředí. Zaměřuji se také na podnikání ve strojírenství a využívání brownfieldů. Zabývám se podnikovými IT systémy a procesy jako interní auditor dle ISO 9001.

Seznam rubrik